Pogoji Poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine e-nakup.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine e-nakup.si. Spletna trgovina e-nakup.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. S spletno trgovino e-nakup.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Mediterranis d.o.o.,Zechnerejeva ulica 16,2250 PTUJ, matična številka: 6060056000, davčna številka: 26571315, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali e-nakup.si).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine e-nakup.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med e-nakup.si in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Informacije o ponudniku in naročanje

Izbrane izdelke lahko preprosto naročite preko spletne strani www.e-nakup.si v lasti podjetja Mediterranis d.o.o.,Zechnerejeva ulica 16,2250 PTUJ.
Za nakup je potrebna registracija oziroma prijava kot gost.
Z registracijo obiskovalec postane uporabnik v si s tem pridobi pravico do nakupa.Če kakšnega izdelka ni na zalogi , vas obvestimo o spremembi naročila.
Podjetje Mediterranis d.o.o.,si pridržuje pravico podaljšati dobavne roke v primeru, da izdelka ni na zalogi ali logističnih težav.
Če imate vprašanje o stanju svoje pošiljke lahko pošljete sporočilo na elektronski naslov info@e-nakup.si ali pokličete na telefonsko številko 02 749 1019 .
Dostavnemu podjetju ob prevzemu poravnate kupnino, brez dodatnih stroškov, katere bi si zaračunal dostavljalec.

Kupoprodajna pogodba in uporaba spletnega mesta

Kupoprodajna pogodba med e-nakup.si in kupcem je v spletni trgovini e-nakup.si sklenjena v trenutku, ko e-nakup.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za e-nakup.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Mediterranis d.o.o. Uporabnik se zavezuje, da bo spletno mesto uporabljal zakonito in na običajen način, v skladu z namenom spletnega mesta.
Če uporabnik spletno mesto uporablja v nasprotju s prejšnjim odstavkom, mu lahko ponudnik začasno ali trajno (glede na težo kršitve) onemogoči dostop do portala.

Predstavitev izdelkov in ažurnost podatkov

Slike izdelkov v spletni trgovini ali kjerkoli na spletnem mestu so simbolične in ne zagotavljajo njihovih lastnosti. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših odstopanj med opisi in dejanskimi lastnostmi izdelkov. Ponudnik ni vezan na opis proizvoda ali objavljeno ceno izdelka, če je opis ali cena posledica napake pri vnosu ali če je do napačnega opisa ali cene prišlo brez volje ponudnika.
Ponudnik bo skušal čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti izdelkov, dobavni rok ter cena spreminjajo, zato obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic naročila ali pa zamenjavo naročenega izdelka.

Cene

Vse cene v spletni trgovini www.e-nakup.si so navedene v EUR(€) evrih in vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave, ki znaša 3,40 evra neglede na vrednost naročila. Vrednost poštnine se izpiše ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
Cene so informativnega značaja in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Hkrati bo ponudnik skušal najti rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Prečrtane cene ob izdelkih na spletni strani e-nakup.si so priporočene prodajne cene, ki jih določijo proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj.

Potrditev naročila

Po oddaji naročila v spletni trgovini www.e-nakup.si uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je uporabnik izbral ter znesek dostave. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana, v kolikor želi uporabnik odstopiti od naročila, nas mora o tem obvestiti najkasneje v 6 urah na elektronski naslovinfo@e-nakup.si.
Spletna trgovina www.e-nakup.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi uporabnik že plačal po predračunu, mu v tem primeru ponudnik nakaže vso kupnino vključno s stroški dostave v roku 8 dni.

Način plačila in dostava

V spletni trgovini e-nakup.si so na voljo naslednji načini plačila:

– po povzetju – z gotovino .Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu. Zaradi plačila po povzetju vam dostavljalec  NE BO zaračunal provizije za prenos kupnine, kar pomeni da dodatnih stroškov za kupca ni

– z gotovino ob prevzemu –po predhodnem dogovoru je v izjemnih primerih možno blago dvignit tudi osebno. Potrebno se je predhodno naročiti po telefonu 02 749 1019 (vsak delovnik med 8:00 in 16:00)

– po predračunu, ki vam ga bomo poslali takoj po prejetju naročila (blago vam bomo odposlali takoj po prejetem plačilu). V spletni banki, banki, pošti… nakažite znesek nakupa na naš transakcijski račun, ki ga najdete na predračunu. Plačilo mora biti izvedeno najpozneje v 3 dneh od datuma naročila, v nasprotnem primeru se naročilo zaključi kot neuspešno.

Z oddanim naročilom v spletni trgovini e-nakup.si se zavezujete, da boste pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu vašega blaga poravnali kupnino.Dostava se izvaja preko pogodbenega partnerja GLS Slovenija. Stroški dostave so obračunani po veljavnem ceniku GLS Slovenija. Artikli , ki so na zalogi, odpošljemo še isti dan, oziroma v najkrajšem možnem času.
Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila in znaša 3,40 evra neglede na vrednost naročila.. Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – lahko vam dostavijo paket tudi na delovno mesto. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, paket pa prevzamete v vaši najbližji poslovalnici GLS Slovenije v roku 15 dni.

Rok dobave

Roki dobav se razlikujejo glede na proizvajalca ter tip izdelka. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu o nameravanem roku dostave.
Kadar ima naročeno blago različne dobavne roke, bo dostavljeno v roku, ki velja za izdelek z najdaljšim dobavnim rokom. Če je na primer naročen artikel z rokom dobave 3 dni in artikel z rokom dobave 10 dni, bo blago dostavljeno najkasneje v roku 10 dni.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine e-nakup.si in je časovno omejena.
Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.Uporaba kode za popust:
• Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust.
Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno.
Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
• V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. Istočasno ni možno koristiti več kod za popust.
Nato kliknite gumb Uporabi.
• Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov
(na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
• Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil.
Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
• Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA – garancija nakupa

Naročnik lahko uveljavlja garancijo nakupa izključno za blago, ki je bilo naročeno v spletni trgovini e-nakup.si . To dokazuje s prejetim računom

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@e-nakup.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo: tukaj.

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Naslovnik: Mediterranis d.o.o.,Zechnerejeva ulica 16,2250 PTUJ
Tel. : 02 749 1019
E-pošta info@e-nakup.si

Obveščam vas, da odstopamo od nakupa tega blaga (od pogodbe za prodajo):

Številka računa (če je)______________________________________________________

Naročeno dne _______________________ in prejeto dne _______________________

Ime potrošnika______________________________________________________________

Naslov potrošnika __________________________________________________________

 

Podpis potrošnika ___________________________________________________________
(samo če se obrazec pošlje v papirni obliki)

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel (priložiti obrazec za odstop od pogodbe ali poda nedvoumno izjavo ter kopijo računa)vrne ali po pošti na naslov sedeža prodajalca: Mediterranis d.o.o.,Zechnerejeva ulica 16,2250 PTUJ ali ga prinese osebno na sedež podjetja.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe ali nedvoumne izjave.
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti.
Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Menjava  izdelka

Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da želi zamenjati izdelek, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Kupec krije stroške pošiljanje paketa, ki ga pošilja iz svojega naslova na naslov prodajalca. Izdelek kupcu zamenjamo ter mu ga na prodajalčeve stroške ponovno pošljemo.
Izdelek zamenjamo samo v primeru:
Embalaža: Zunanja in notranja embalaža v kateri je izdelek naprošamo, da ni poškodovana.
Izdelek: Izdelek ne sme biti poškodovan, umazan, odrgnjen, strgan, imeti kakršnih koli znakov uporabe, ne sme priti v stik s katerokoli telesno tekočino itd.
Količina: V paketu, ki ga dobimo morajo biti priloženi vsi deli paketa. V primeru, da en ali več delov manjka vam izdelka ne moremo zamenjati.
Priporočamo vam, da pri pošiljanju izdelka, izdelek zavarujete oz. ga zapakirate v kartonasto škatlo in ne v kuverto.
Izdelek lahko pošljete nazaj v kartonasti škatli, v kateri ste izdelek prejeli. V primeru, da bo izdelek vrnjen poškodovan, vam izdelka žal ne bomo mogli zamenjati!
Paketu mora biti nujno priložen račun. V primeru vračila izdelka brez računa paketa ne moremo zamenjati.Vrnjene izdelke bomo upoštevali samo v primeru zgoraj navedenih zahtev ter v primeru,da bodo poslani na naslov : Mediterranis d.o.o.,Zechnerejeva ulica 16,2250 PTUJ
V kolikor kupec uveljavlja pravico do povrnitve kupnine za izdelek s stvarno napako(tovarniško poškodovan izdelek), mu je prodajalec dolžan vrniti celotno vrednost nakupa izdelka.
Kupec ima pravico, da uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake v roku dveh mesecev, ko je bila napaka odkrita.

Garancija

izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. Mediterranis d.o.o.. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravila/zamenjala v garancijskem roku (45 dni). Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu ali drug zakonsko določen garancijski rok, ostali izdelki imajo garancijski rok predpisan s strani proizvajalca, skladno z zakonom ob naslednjih pogojih:
pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
v garancijski dobi sme servis opravljati le (pooblaščeni serviser ozr. Mediterranis d.o.o.)
– izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
– izdelek ne rabi biti v originalni embalaži
– izdelek morate uporabljati skladno z navodili;

Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
• Ko vračate artikle prodajalcu (Mediterranis d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe ali nedvoumno izjavo o odstopu. Priložite tudi kopijo računa.
• Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Mediterranis d.o.o.,Zechnerejeva ulica 16,2250 PTUJ
• Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
• Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače.  Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
• Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.
Sredstva, ki jih imate na BFG računu, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku. Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na račun.

Stvarna  napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja: tukaj.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Reševanje  reklamacij

V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati ali Vas zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, nas kontaktirajte na naslednji način:
•      preko elektronskega naslova: info@e-nakup.si
•      pokličete na telefonsko številko: 02 749 1019
Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani rešuje naš reklamacijski oddelek, ki je kupcu na voljo v delovnem času od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro.
Pogodbeni stranki se dogovorita, da bosta vse spore reševali sporazumno. V primeru, da spora ne bi bilo mogoče doseči, je za reševanje sporov pristojno stvarno sodišče glede na sedež prodajalca.Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napakeKupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem  mestu , na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla.
Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Mediterranis d.o.o.,Zechnerejeva ulica 16,2250 PTUJ. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila.
Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja in sicer (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov. Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine e-nakup.si in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila.
Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Izključitev  odgovornosti

Trgovec se trudi po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih, cenah in zalogi. Vendar pa trgovec ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka (barve, dodatna oprema).
Trgovec stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko trgovcu sporoči na kontaktne naslove. Trgovec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.
Akcijske cene in posebni popusti veljajo do odprodaje zalog.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje
ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnika zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi,programski opremi ali druge opreme zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik si mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani. Vsak kupec se z nakupom in s podanimi kontaktimi podatki strinja s splošni pogoji poslovanja in dovoljuje
nadaljnje kontaktiranje  izključno po elektronski pošti z namenom obveščanja o novostih, akcijah, ipd. V primeru nestrinjanja glede kontaktiranja mora kupec pisno obvestiti
podjetje, z dopisom po pošti, na elektronski naslov info@e-nakup.si  ali po telefonski številki 02 749 1019.

Varovanje  osebnih  podatkov

e-nakup.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
e-nakup.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov e-nakup.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z e-nakup.si. e-nakup.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za goste e-nakup.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov e-nakup.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z e-nakup.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Druga  določila

Kupcu pripadajo Vse pravice po zakonu o varstvu potrošnikov .Vsi tu navedeni pogoji in pravila , so tako zavezujoči za kupca in podjetje Mediterranis d.o.o .
Vse morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno. V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v PTUJU.
Sklenjene pogodbe so shranjene v elektronski obliki na serverju podjetja Mediterranis d.o.o. Vpogled vanje je možen le s predhodno najavo kupca.

Pravila in pogoji  nakupovanja v spletni trgovini e-nakup.si

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom pravila in pogoji sodelovanja v spletni trgovini e-nakup.si  (V nadaljevanju : Pravila ) ter se z njimi v celoti strinja.
Pravila se lahko spremenijo brez vnaprejšnje napovedi, zato kupcem, ki se vračajo na našo spletno strani priporočamo, da jih pred vsakokratnim nakupom preberejo.
Naročilo zavezuje podjetje BFG in kupca do pomembnosti prodajne pogodbe.
Naročilo skupaj z računom se hrani v arhivu podjetja. Na pisno zahtevo kupca na naslov info@e-nakup.si ali Mediterranis d.o.o.,Zechnerejeva ulica 16,2250 PTUJ, Slovenija,
kupcu omogočimo vpogled do pogodbe v prostorih podjetja.
Definicije:
Pogodba se sklepa med kupcem in podjetjem Mediterranis d.o.o.,Zechnerejeva ulica 16,2250 PTUJ.
Identifikacijska številka ZA DDV : 26571315 Matična številka: 6060056000
Transakcijski račun: IBAN SI 56 6100 0001 2976 910 Delavska Hranilnica
Podjetje je zavezanec za DDV. NE

Pritožbe in spori

Mediterranis d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem e-nakup.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 02 749 1019 ali po elektronski pošti na info@e-nakup.si.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@e-nakup.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Mediterranis se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si Mediterranis d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v PTUJU.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Mediterranis d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
e-nakup.si , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

KAJ SO PIŠKOTKI?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov.. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Informacijske pooblaščenke RS (PDF)
Mednarodne gospodarske zbornice (PDF)

1. Nujno potrebni piškotki
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, varnosti…).

2. Izkustveni piškotki
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje…). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (uporabniško ime, jezik, regijo…) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brkljalnikov nastavite tako, da piškotkov ne sprejemajo.

Za informacije o zmožnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.